פו הדב: ההרפתקה הגדולה ביותר
אי הבנה גורמת לפו להאמין שחברו הטוב ביותר כריסטופר רובין אבד. אז הוא וחבריו - חזרזיר, טיגר, איה וארנב - יוצאים למסע חיפוץ אמיץ ברחבי יער מאה העצים בחגיגה הזאת של עבודת צוות וחברות.
ביום האחרון של קיץ מוזהב, כריסטופר רובין מתכונן לאירוע מרגש: היום הראשון שלו בבית הספר. אבל עוד לא הייתה לו הזדמנות לספר לפו, וכשכריסטופר רובין לא מגיע לשחק בשעה הרגילה, פו יוצא עם חזרזיר, טיגר, איה וארנב למסע אמיץ ברחבי יער מאה העצים כדי למצוא אותו. כך מתחילה אחת מהקלאסיקות המשפחתיות הכי מוערכות אי פעם, על אחת מהחברויות הכי מתמשכות ואהובות בכל הזמנים.