כאשר כל הכנותיהם לחורף מבוטלות על ידי טיגר הנמרץ, ראביט מציע לטיגר לצאת ולגלות נמרים אחרים שיוכל לקפץ איתם - רעיון מגוחך בעיני טיגר, שהרי הוא "האחד והיחיד!". או שאולי לא?
בואו לחוות את ההתרגשות עם כל חבריכם מ"יער מאה העצים" כאשר טיגר יוצא להרפתקה מדהימה. הוא מקווה למצוא טיגרים עמיתים לשחק איתם, ולאורך הדרך הוא מגלה משהו מדהים עוד יותר – משמעותה האמיתית של משפחה. קלאסיקה נצחית זו של פו הדוב המשלבת שירים מקוריים מבית היוצר של האחים שרמן תעשה דרכה הישר ללבכם.