Life is Ruff
הכל הולך לקלווין ווילר, נער ערמומי בן 13. כל מה שחסר לו הוא גיליון נדיר עבור אוסף הקומיקס שלו. יום אחד, כלב תצוגות זוכה פרסים מתחיל לרדוף אחרי קלווין הגולש על סקייטבורד. הבעלים של הכלב מספר לו שכלבי תצוגות יכולים לזכות בפרסים כספיים גדולים. קלווין מחליט לאמץ כלב, לאמן אותו ולרשום אותו לתצוגות, בתקווה לזכות בסכום כסף שיספיק לרכישת גיליון הקומיקס. אבל בבית המחסה המקומי הוא מוצא רק את טוקיו, כלב משוטט מסוג לברדור המעורב עם סן ברנרד, המתברר כאתגר גדול. האם יצליח קלווין לאמן את טוקיו ולזכות בפרס?