הצ'ופקברה האחרונה
בעולם שבו התרבות כמעט הפסיקה להתקיים, אישה מקסיקנית-אמריקאית בודדה אחת נאבקת כדי להמשיך במסורת שלה, ובלי כוונה מזמנת יצור עתיק ואפל שיגן עליה.