מבצע מרפאים בקוטב
כתב המלחמה בוב וודראף מוביל יוצאי צבא לטבע הפראי בקוטב כדי לבחון אם חוויות מעוררות השתאות יכולות לרפא את הטראומה ואת העצבים שלהם.
כתב המלחמה בוב וודראף מוביל יוצאי צבא למסע בקוטב כדי לבחון מרפא לדחק ולדיכאון פוסט-טראומטיים: חוויית ההשתאות בטבע. בעודם מטיילים באחד מאזורי הטבע הפראי הדרמטיים והקדמוניים ביותר בעולם, החוקרים בוחנים שינויים להלך הרוח הפיזי והרגשי שלהם. האם ייתכן שזו התרופה שהם חיפשו?