התרנגולת הקטנה והחכמה
הצטרפו לדונלד דאק בהופעת הבכורה שלו בסרט המצויר הקלאסי הקצר "התרנגולת הקטנה והחכמה". דונלד ופיטר פיג מסרבים לעזור לתרנגולת הקטנה והחכמה לשתול את התירס או לקצור אותו, אבל הם נלהבים מאוד לעזור לאכול אותו.
הצטרפו לדונלד דאק בהופעת הבכורה שלו בסרט המצויר הקלאסי הקצר "התרנגולת הקטנה והחכמה". התרנגולת הקטנה שותלת תירס ותשמח לעזרה מפיטר פיג ודונלד דאק, אך הם מסרבים בטענה שלכל אחד מהם יש "כאב בטן". כאשר מגיע הזמן לקטוף את התירס, פיטר פיג ודונלד עדיין מסרבים לעזור לתרנגולת, לכן היא ואפרוחיה קוטפים בעצמם. בסופו של דבר, התרנגולת מבשלת את התירס ומציעה ממנו לדונלד ולפיטר פיג, אך כשהם מביטים היטב, הם מגלים הפתעה.