החבובות יוצאות למסע הופעות בינלאומי וממלאות תיאטראות בכמה מהערים הכי מדהימות באירופה. אך הצרות לא עוזבות את החבובות שמסתבכות בפרשיית פשע בינלאומית.
החבובות יוצאות למסע הופעות בינלאומי וממלאות תיאטראות בכמה מהערים הכי מדהימות באירופה. אך גם מעבר לים הצרות לא עוזבות את החבובות. הן מסתבכות בפרשיית פשע בינלאומית שבראשה עומדים קונסטנטין – הפושע מספר אחת בעולם שנראה בדיוק כמו קרמיט – ועוזרו הפחדן דומיניק, שמכונה "מספר שתיים", בגילומו של ריקי ג'רווייס. בסרט המטריף הזה מככבים גם טינה פיי שמגלמת את נדיה, סוהרת לוחמנית, וטיי בארל שמגלם סוכן אינטרפול בשם ז'אן פייר נפוליאון.