קומדיה, מחזות זמר
חובב הסכנה המפורסם בעולם, גונזו הגדול, לוקח על עצמו את אתגר חייו כשהוא מבלה לילה במקום הכי מפחיד בעולם - בית האחוזה הרדוף. גונזו וחברו פפה החסילון משתתפים בקומדיה המוזיקלית הזו המאחדת מחדש את קרמיט עם כל חבורת החבובות המגלמות את רוחות הרפאים המדוכאות אך המחייכות והאהובות בבית האחוזה הרדוף בהרפתקת חבובות מצחיקה, מפחידה ומלאת כוכבים.