אלקטריק בלום
שלישיית חברות להקת הפופ המפורסמת במיוחד, אלקטריק בלום, מתבוננות לאחור ומגוללות את הסיפור של להקתן והידידות ביניהן, החל ביום שבו שלושתן נפגשו בתיכון.
שלישיית חברות להקת הפופ המפורסמת במיוחד, אלקטריק בלום, מתבוננות לאחור ומגוללות את הסיפור של להקתן והידידות ביניהן, החל ביום שבו שלושתן נפגשו בתיכון. פוזי בעלת השאיפות המוגזמות, ג'ייד המרדנית וטוליפ המוזרה יוצאות למסע כדי להפוך ללהקה הגדולה בעולם ולחברות הכי הטובות ביקום.