וי עוזבת את טרנסילבניה ועוברת לפנימייה כדי להגשים את חלומה לעסוק במוזיקה. בעוד היא מסתירה את זהותה כערפדית, מכשולים בלתי צפויים מאיימים להחזיר אותה אל הצללים.