כלבי המזחלת האהובים של ג'רי תקועים באנטרקטיקה, בחורף האכזרי ביותר בכדור הארץ, ונאלצים ללמוד לשרוד יחד עד שובו של ג'רי, שיעשה הכל כדי לחלץ אותם. סרט הרפתקאות ואקשן מעורר השראה שכל המשפחה תאהב.
סרטי וולט דיסני מציגים: "8 מתחת לאפס", סיפור מרגש על חברות מדהימה בין שמונה כלבי מזחלת והמאמן שלהם ג'רי (פול ווקר). כלבי המזחלת האהובים של ג'רי תקועים באנטרקטיקה, בחורף האכזרי ביותר בכדור הארץ ונאלצים ללמוד לשרוד יחד עד שובו של ג'רי, שיעשה הכל כדי לחלץ אותם. הודות לקשרי החברות האמיצים, האמונה העזה זה בזה ואומץ הלב האדיר שלהם, ג'רי והכלבים יוצאים למסע שלא ייאמן, בסרט הרפתקאות ואקשן מנצח ומעורר השראה שכל המשפחה תאהב.