קול קדומים
עיבוד לקלאסיקה הספרותית האהובה "קול קדומים" מפיח חיים באופן משכנע בסיפורו של באק, כלב בעל לב רחב, והאיש (הריסון פורד) שעליו הוא חייב ללמוד לסמוך. חייו של באק מתהפכים כשהוא נמשך אל מחוץ לחיים ביתיים בקליפורניה כדי להפוך לכלב מזחלות למשלוח דואר ביוקון, אלסקה, בסוף המאה ה-19.
עיבוד לקלאסיקה הספרותית האהובה של ג'ק לונדון, "קול קדומים", מפיח חיים באופן משכנע בסיפורו של כלב בעל לב רחב ושמו באק, ושל ג'ון ת'ורנטון (הריסון פורד), האיש שעליו באק חייב ללמוד לסמוך. לאחר שנעקר בפתאומיות מאורח חייו המפונק בקליפורניה שטופת השמש, באק מוצא את עצמו בחיק הטבע האקזוטי של יוקון, אלסקה. כשהוא הופך לכלב החדש בצוות מזחלת דואר בימים הסוערים של הבהלה לזהב בסוף המאה ה-19, באק מותיר אחריו חיים נוחים, לטובת חיים של קשיים והישרדות. החיים שוב משתנים באופן דרמטי עבור באק כשהוא פוגש את ת'ורנטון, הרפתקן שהפך למתבודד, וברור שהשניים עתידים לחוות הרפתקה של פעם בחיים. כשהם מנווטים בסביבה חסרת רחמים ומרהיבה כאחד, המסע מחולל שינוי עמוק הן באדם והן בכלב. עם השילוב הייחודי של לייב-אקשן עוצמתי ואנימציה מתקדמת, "קול קדומים" הוא חוויה חזותיחת מדהימה הכוללת דמויות מציאותיות, בעלות אותנטיות רגשית.