חגגו את תקופת החגים עם הסרט הזה בהשראת הקלאסיקה של דיסני. גברת פוטס מספרת עוד "סיפור עתיק יומין" על חג המולד שכמעט ולא היה- הודות למלחין הערמומי פורטה שנחוש להפריד בין בל והחיה לנצח.
חגגו את התקופה הקסומה ביותר בשנה עם המהדורה המיוחדת הזו של סרט החג שאי אפשר לעמוד בפניו בהשראת הקלאסיקה האהובה של דיסני. שתפו את הפלא כשגברת פוטס מספרת עוד "סיפור עתיק יומין" על חג מולד ישן שכמעט ולא היה- הודות למזימות של מלחין החצר לשעבר פורטה, שנחוש להפריד בין בל והחיה לנצח. ההרפתקה הקסומה הזו מתהדרת בשירים מענגים, מראות מרהיבים ונושאים מתמשכים של תקווה, חברות ואהבה. המשפחה שלך תהנה מרוח העונה כל השנה עם הקסם הנצחי של היפה והחיה: חג המולד הקסום.