הכלב של דונלד עושה כביסה
דונלד משדל את פלוטו לנסות את מכונת השטיפה האוטומטית שלו לכלבים, אך פתאום נקלע לתוכה ומוצא את עצמו מקורצף ונתלה על החבל לייבוש.
בעזרת עצם מגומי דונלד דאק משדל את פלוטו לנסות את מכונת השטיפה המכנית שלו לכלבים. כשהעצם עושה לפלוטו צרות, דונלד מנסה חתול צעצוע בתור פיתוי, אך פתאום נופל לתוך מכונת השטיפה ומוצא את עצמו מקורצף ונתלה על החבל לייבוש.