אנימציה
דונלד מנסה להקניט את פלוטו בזמן שהם בחוף הים, אבל הוא מקבל טעימה מהתרופה שלו כאשר מושבת נמלים סוחבת את ארוחת הפיקניק שלו.
דונלד דאק ופלוטו נהנים בחוף הים. דונלד מנסה להקניט את פלוטו עם סוס מתנפח. בינתיים, מושבה של נמלים גונבת את ארוחת הפיקניק של דונלד. דונלד זועם, פורס נייר זבובים כדי לנסות ולעצור את הנמלים, אבל אחרי סדרה של תקריות הוא מסתבך במלכודת שלו.