המופלאה: הרפתקאות ליידי באג – ספישל שנגחאי
מרינט נוסעת לשנגחאי במהלך חופשת בית הספר, אך כאשר היא מגיעה לשם מסתבר שהיא איבדה את כל החפצים שלה, כולל את הקסם שהופך אותה לחיפושית פרת משה רבנו!
מרינט יוצאת לחופשת בית הספר והכול נראה שיגרתי, עד שמסתבר לה שאדריאן נאלץ לנסוע לשגנחאי שבסין עם אביו. למזלה, דודה וואנג חי שם ויום הולדתו מתקרב! מרינט מחליטה לטוס לשנגחאי לפגוש את אדריאן ומשפחתה, ולנצל את ההזדמנות כדי להביא מתנה לדוד וואנג בעצמה. אך כאשר היא מגיעה לשם, היא מגלה שאיבדה את כל חפציה, כולל את הארנק עם טיקי בתוכו, וגם את הקסם שמאפשר לה להפוך לפרת משה רבנו!