סיפורי נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים
לוסי, אדמונד, סוזן ופיטר פבנסי נכנסים לארון בגדים קסום ומגלים את ממלכת נרניה מעברו השני. בנרניה הילדים מגלים ארץ קסומה שפעם הייתה שלווה, אך כעת היא שרויה במצב של חורף תמידי בשל כישוף של המכשפה הלבנה. בעזרתו של האריה החכם אסלן, הילדים מובילים את נרניה לקרב מכריע כדי להיפטר לנצח ממכשפת הקרח.
עיבוד קולנועי של אולפני וולט דיסני לספרו הנצחי והאהוב של ק.ס. לואיס עם אפקטים מיוחדים מציאותיים ועוצרי נשימה. זהו סיפור על מעלליהם של האחים לוסי, אדמונד, סוזן ופיטר שמגלים את ממלכת נרניה באמצעות ארון בגדים קסום בזמן שהם משחקים מחבואים באחוזה כפרית של פרופסור מסתורי. בנרניה הילדים מגלים ארץ קסומה של בעלי חיים מדברים, גמדים, סאטירים, קנטורים וענקים, ארץ שפעם הייתה שלווה, אך כעת היא שרויה במצב של חורף תמידי בשל כישוף של המכשפה הלבנה המרשעת, ג'אדיס. בעזרתו של האריה החכם אסלן, הילדים מובילים את נרניה לקרב מכריע מרהיב כדי להיפטר לנצח ממכשפת הקרח. בסרט יש סצנות של עישון.