דרמה
סיפור קטן סביב עוגת חג מולד, סיפור על תמימות, תאוות בצע ודמיון בקולג' קתולי לבנות במהלך שנות המלחמה. המונח "פופיל" מגיע מהמילה הלטינית "פופילה", ילדה קטנה. מבוסס על מכתב ברכה לחג שאלזה מורנטה, אחת הסופרות המפורסמות של איטליה במאה ה-20, שלחה לחברה הטוב, גופרדו פופי, בחג המולד בשנת 1971.