לאחר שכל כלבי המחמד של מגסקי סיטי נשלחים לגלות באי אשפה עצום, אטרי קוביאשי יוצא למסע מרתק בחיפוש אחר הכלב שומר הראש שלו, ספוטס.
"אי הכלבים" של הבמאי היצירתי ווס אנדרסון מספר את סיפורו של אטרי קוביאשי בן ה-12, אחיינו של ראש העיר קוביאשי המושחת. לאחר שכל כלבי המחמד של מגסקי סיטי נשלחים לגלות באי אשפה עצום, אטארי קוביאשי יוצא למסע מרתק בחיפוש אחר הכלב שומר הראש שלו, ספוטס. בסיוע חבריו הכלבים החדשים, הוא יוצא למסע מפרך שיקבע את גורלו ועתידו של כל המחוז.