קיץ של נשמה
בסרט הבכורה שלו כיוצר סרטים, אמיר "קווסטלוב" תומפסון מציג תיעוד עוצמתי ומסעיר שזכה לשבחים רבים. הסרט הוא בחלקו מוזיקלי, ובחלקו תיעוד היסטורי שנוצר סביב אירוע אגדי שחגג את ההיסטוריה, התרבות והאופנה של השחורים.