הכרישים של משולש ברמודה
הביולוג הימי, ד"ר אוסטין גלאגר, יוצא למסע במטרה למצוא את אזורי הרבייה הסודיים של כרישי הנמר במשולש ברמודה.
משולש ברמודה מלא בתעלומות, כגון מטוסים נעדרים, ספינות טרופות, מצפנים שלא מתפקדים ואפילו אגדות על ממלכת אטלנטיס האבודה. אך אולי הפלא הגדול ביותר באזור זה, הוא משהו עוד יותר מדהים- הכרישים. הביולוג הימי ד"ר אוסטין גלאגר חוקר כרישים באזור משולש ברמודה, ויוצא למסע במטרה למצוא את אזורי הרבייה הסודיים של כרישי הנמר.