האי האבוד
צוות חוקרים בראשותו של האקולוג הימי ד"ר אנריק סאלה יוצא לחקור את הים והיבשה של איי פיטקרן הנידחים, בדרום האוקיינוס השקט. איים מסתוריים אלה, המיושבים על ידי צאצאי מורדי הבאונטי, יכולים לספק הצצה למערכת אקולוגית ימית עתיקה ושופעת חיים, ולטורפי העל של השונית – הכרישים.