המדריך לכלי הרכב והחלליות של מלחמת הכוכבים
התקרבו והכירו מבפנים כמה מהספינות וכלי הרכב האייקוניים והאהובים ביותר של סרטי מלחמת הכוכבים, כשהסדרה המקסימה הזאת מוציאה אתכם לסיור בטיסה לגלקסיה רחוקה מאוד.