סדרות דוקו
גלריית דיסני / מאחורי הקלעים של מלחמת הכוכבים: המנדלוריאן היא סדרה דוקומנטרית החושפת את הנעשה מאחורי הקלעים של "המנדלוריאן". כל פרק בוחן היבט אחר של סדרת הלייב אקשן מהיקום של "מלחמת הכוכבים" באמצעות ראיונות עם צוות השחקנים, צוות ההפקה וצילומים מאחורי הקלעים.