רוני ואביה המנוכר מנסים לשקם את מערכת היחסים האוהבת שהייתה להם פעם. אולם להתחבר מחדש אל בתו המרדנית איננו קל, לכן הוא בוחר את הדבר היחיד שעדיין יש להם במשותף - מוזיקה.