קומדיה
רמונה קווימבי היא "ילדה אמצעית" בעלת דמיון מפותח שבמאמץ לנסות לשנות את תדמיתה כעושה בעיות, הוגה תוכניות שונות כדי להרוויח כסף על מנת להקל על הבעיות הכלכליות של משפחתה.
רמונה היא ילדה קטנה ושובבה בעלת דמיון עשיר מאוד. התעלולים שלה גורמים למתח בקרב בני משפחתה, כולל אחותה הגדולה, ביזוס, שמנסה לשרוד את השנה הראשונה בתיכון. במהלך העליות והמורדות של תקופת הילדות, רמונה וביזוס לומדות שהכול אפשרי כאשר הן מאמינות בעצמן וסומכות זו על זו.