רייז - הסיפור של משפחת אנטטוקומפו
מבוסס על סיפור הניצחון האמיתי של המשפחה היוצאת מן הכלל שממנה יצאה שלישיית האחים הראשונה של אלופי אן-בי-איי בתולדות הליגה - יאניס ותנאסיס אנטטוקומפו מהמילווקי באקס וקוסטס מהלוס אנג'לס לייקרס ושל אחיהם הקטן אלכס.
מבוסס על סיפור הניצחון האמיתי של המשפחה היוצאת מן הכלל שממנה יצאה שלישיית האחים הראשונה של אלופי אן-בי-איי בתולדות הליגה - יאניס ותנאסיס אנטטוקומפו מהמילווקי באקס ואחיהם הקטן אלכס מהלוס אנג'לס לייקרס. הקהל מעולם לא ראה סיפור כזה, שבו מתערבבות מורשת ניגרית, לאומיות יוונית ויכולת אתלטית יוצאת דופן. החזון, הנחישות והאמונה של משפחה אחת הוציאו אותם מהאלמוניות והזניקו את הקריירה של שלושה אלופי אן-בי-איי - יאניס בעל תואר השחקן המצטיין הכפול והאחים שלו, תנאסיס וקוסטס. במהלך עונת 2021 יאניס ותנאס סייעו לבאקס לזכות בטבעת האליפות הראשונה זה 50 שנה, ואילו קוסטס שיחק בלייקרס, האלופים בעונה הקודמת. לאחר שהיגרו ליוון מניגריה, ורה וצ'רלס אנדטוקומבו התקשו לשרוד ולפרנס את חמשת ילדיהם, בזמן שהם חשופים לאיום יומיומי של גירוש. כאשר בנם הגדול עדיין גר בניגריה עם קרובי משפחה, בני הזוג היו זקוקים נואשות לאזרחות יוונית, אך התקשו להתמודד עם מערכת שחסמה אותם בכל הזדמנות. כשהם לא מכרו דברים לתיירים ברחובות אתונה עם שאר המשפחה, האחים היו משחקים כדורסל עם קבוצת נוער מקומית. הם נכנסו לענף באיחור, וגילו את יכולותיהם האדירות על מגרש הכדורסל ועבדו קשה כדי להיות ספורטאים ברמה עולמית. יאניס נכנס לדראפט של האן-בי-איי באמצעות הסוכן שלו ב-2013, לאחר שסיכוייו היו נמוכים, וזה שינה את חייו ואת חיי כל משפחתו.