Disney's Fairy Tale Weddings
הצופים מקבלים הצצה אל מאחורי הקלעים של החתונות הקסומות והאירוסים המיוחדים במינם שמתקיימים ביעדי דיסני ברחבי העולם, כולל וולט דיסני וורלד, דיסנילנד וספינות השייט של דיסני. מאופנה ומוצרים ועד בידור ותפאורה ברמה עולמית, הצופים מקבלים הצצה לאגדה המודרנית שמותג החתונות מהאגדות של דיסני יוצר כבר 25 שנה.