טורפים באפריקה
"טורפים באפריקה" חוקרת את האזורים העמוקים והאפלים ביותר באפריקה, כדי להתעמת פנים מול פנים עם הטורפים הקטלניים ביותר.
"טורפים באפריקה" חוקרת את האזורים העמוקים והאפלים ביותר באפריקה, כדי להתעמת פנים מול פנים עם הטורפים הקטלניים ביותר. בואו להבין איך הנוף הססגוני הזה עיצב את מגוון הטורפים של אפריקה שהצליחו להגיע לפסגת שרשרת המזון. מצבאות הדולפינים שבאוקיינוס ועד למומחי המארב בסוואנות ולזוחלים הארסיים ביותר שמדברים, בואו לגלות את ההסוואה, המהירות, ההונאה ואמצעי הלחימה של "טורפים באפריקה".