הגרינים משלימים את טרילוגיית הסרטים שלהם עם "קצרים לחג המולד"! בשעה שביל ורמי עובדים על תצוגת תאורה ענקית לחג המולד, קריקט וטילי חולקים איתנו כמה מהקצרים לחג האהובים עליהם!
חג שמח! הגרינים משלימים את טרילוגיית הסרטים לחג שלהם עם "קצרים לחג המולד"! בשעה שביל ורמי עובדים על תצוגת תאורה ענקית לחג המולד, קריקט וטילי חולקים איתנו כמה מהקצרים לחג האהובים עליהם מתוך "הגרינים בעיר הגדולה", "הרוח ומולי מגי", "זומבים", ועוד רבים אחרים!