"הגרינים בעיר הגדולה" היא סדרת הרפתקאות-קומית מונפשת שעוקבת אחר הרפתקאותיו הלא שגרתיות של קריקט גרין, נער כפרי שובב ואופטימי, שעובר לעיר הגדולה יחד עם משפחתו שלגמרי לא שייכת למקום, הכוללת את טילי, אחותו הייחודית במינה, ביל, אביו ההמום ואת אליס, סבתו הנמרצת. הסקרנות הטבעית של קריקט, כמו גם התלהבותו, מובילים אותו ואת משפחתו להרפתקאות אפיות ולתוך לבבותיהם של שכניו החדשים.