ארץ הפלאות
באנגליה הוויקטוריאנית, אליס מספרת סיפור על ארץ חדשה ומוזרה בצד השני של מחילת הארנב. חתול בלתי נראה, זחל מעשן וקלפים משחקים שיודעים לדבר, הם רק כמה מהדברים המופלאים שהיא ראתה.
באנגליה הוויקטוריאנית, אליס הצעירה והיפה מספרת סיפור בלתי אפשרי על ארץ חדשה ומוזרה שנמצאת בצד השני של מחילת הארנב. חתול בלתי נראה, זחל מעשן נרגילה וקלפים משחקים שיודעים לדבר, הם רק כמה מהדברים המופלאים שהיא ראתה. אין ספק שהנערה מטורפת. רופאיה מתכוונים לרפא אותה בעזרת טיפול שבעזרתו היא תשכח... הכול. נראה שאליס מוכנה לשכוח את הכול, במיוחד את הזיכרון הכואב של השד שבו התאהבה ואותו איבדה לעד, סיירוס יפה התואר והמסתורי. אך עמוק בליבה, אליס יודעת שהעולם הזה אמיתי, ובדיוק ברגע האחרון נסיך הלבבות הציני והארנב הלבן הבלתי ניתן לעצירה מגיעים כדי להציל אותה. ביחד, תזנק השלישייה לתוך חור הארנב לארץ פלאות שבה שום דבר אינו בלתי אפשרי.