מלה"ע ה- 2: לחשוף את האוקיינוסים
במהלך מלחמת העולם השנייה, ספינות וחיי בני אדם רבים אבדו בים. סריקות תת־ימיות חדשות ודימות תלת־ממד מאפשרות "לנקז" את המים ולחקור את השרידים לפרטי פרטים. הסרט שלפניכם חושף סודות מהעבר ומהמעמקים, מספינת יו-אס-אס אריזונה שבמעמקי פרל הארבור, וספינת הענק הנאצית "ביסמארק", ועד לפלישה לנורמנדי של בעלות הברית ואוניית הגייסות "לאופולדוויל".