בזמן שכל המשפחה תורמת כדי להכין את הבית לחגים, ד"ר פול וצ'ארלס חוזרים על כמה מהחוויות המרגשות ביותר במרפאה ומהשיחות בחווה בשנה האחרונה.
נט ג'יו ווילד מצטרף מחדש למשפחת פול במרכז מישיגן כשהם נכנסים לרוח חג המולד. בזמן שכל המשפחה תורמת כדי להכין את הבית לחגים, ד"ר פול וצ'ארלס חוזרים על כמה מהחוויות המרגשות ביותר במרפאה ומהשיחות בחווה בשנה האחרונה. הם גם מסתכלים קדימה אל הרגעים המדהימים בפרקים הקרובים של ד"ר פול המדהים.