התבגרות, קומדיה
לג'יימי גרובר נמאס להיות מרכז עולמם של הוריה. משאלתה לקבל פחות תשומת לב מתגשמת כאשר אימה יולדת חמישייה.
בדיוק כאשר לג'יימי גרובר נמאס להיות מרכז עולמם של הוריה, משאלתה לקבל פחות תשומת לב מתגשמת כאשר אימה יולדת חמישייה. בהתחלה, ג'יימי מאושרת לחמוק מאהבתם הבלתי פוסקת של הוריה, אך במהרה היא מתחילה להרגיש מוזנחת ובלתי מוערכת כאשר החמישייה גוזלת את כל הזמן של הוריה.