!Alley Cats Strike
כאשר תחרות בין-בית ספרית שנתית מסתיימת בתיקו, המארגנים פונים לבאולינג כדי לשבור את השוויון. ארבעה בני נוער מנודים עם אהבה למסלולים נדחקים לאור הזרקורים יחד עם הילד הפופולרי והאתלטי ביותר בבית הספר...אשר מעולם לא שיחק באולינג יום בחייו.
ארבעה בני נוער מנודים עם תשוקה לבאולינג נדחפים לאור הזרקורים כאשר התוצאה של תחרות בין-בית ספרית מונחת ישירות על כתפיהם. כשהקבוצה לומדת שהילד הפופולרי והאתלטי ביותר בבית הספר חייב להיות חלק מקבוצת הבאולינג לתחרות, בני הנוער צריכים לשים בצד את ההבדלים ביניהם וללמוד לעבוד יחד כדי לזכות בגביע... ובהערצתם של תושבי העיר.