קומדיה
כשמקס בן ה-12 מגלה שהוא עובר לעיר אחרת, הוא מחליט להתנקם בילדים שהציקו לו ולחבריו. לאחר שהוא מחולל מהומה במשך שבוע הוא מגלה שהוא בסופו של דבר לא עובר ושעליו להתמודד עם תוצאות מעשיו.
מקס הוא ילד שנטפלים ומציקים לו כל הזמן, אבל כאשר הוא מגלה שהוא עובר לגור בעיר אחרת, הוא הוגה תוכניות מתוחכמות במטרה להתנקם בכל מי שפגע בו ובחבריו בחושבו שאין לו מה להפסיד. אך לאחר שהוא מחולל מהומה במשך שבוע בעזרת חבריו – תוך שמימוש במתיחות מקוממות, תעלולים וגדג'טים חדשניים – הוא מקבל חדשות נוראיות: הוא בסופו של דבר לא עובר. הטיפוס מתחתית הסולם לראש הסולם פירושו שעליו גם להתמודד עם התוצאות... ולהגות תוכניות חדשות לגמרי.