החיים המוזרים של טימותי גרין
סינדי וג'ים גרין משתוקקים להקים משפחה, אבל יכולים רק לדמיין איך יהיה בנם. כאשר טימותי הקטן מופיע בפתח ביתם בלילה סוער וגשום, סינדי וג'ים לומדים שלפעמים הדברים הבלתי צפויים הם המתנות הכי מוצלחות בחיים.