הפנתר השחור: וואקנדה לנצח
המלכה ראמונדה, שורי, מ'באקו, אוקויה והדורה מילאג'ה נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה. בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של כלבת המלחמה נאקיה ואוורט רוס, וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה.
בסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" של אולפני מארוול, המלכה ראמונדה (אנג'לה באסט), שורי (לטישה רייט), מ'באקו (וינסטון דיוק), אוקויה (דנאי גורירה) והדורה מילאג'ה (שכוללים את פלורנס קסומבה) נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה. בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של כלבת המלחמה נאקיה (לופיטה ניונגו) ואוורט רוס (מרטין פרימן) וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה. טנוץ' הורטה משחק את נאמור, מלך של אומה תת-ימית חבויה, ובסרט מככבים גם דומיניק ת'ורן, מיקיילה קול, מייבל קדנה ואלכס ליבינאלי.