מגי סימפסון ב"הכוח מתעורר משנת הצוהריים"
במעון יום הרחק הרחק מכאן... אבל עדיין בספרינגפילד, מגי יוצאת למסע אדיר בחיפוש אחר המוצץ הגנוב שלה. ההרפתקה שלה מובילה אותה לפגוש פנים אל פנים פאדוואנים צעירים, סית' לורדים, דרואידים מוכרים, מורדים מנוולים ולבסוף לקרב האחרון נגד הצד האפל. סרט קצר מקורי שעושה מחווה ליקום של מלחמת הכוכבים.