חסר גבולות: חיים טובים יותר
כריס המסוורת' יוצא לשלושה מגה-אתגרים בכדי לחקור דרכים לשיפור בריאותנו אשר הוכחו מדעית. הוא לומד לתופף כדי לחזק את המוח, ומגיע בהפתעה להופעת רוק באצטדיון, מטפס על צוק קפוא בגובה 180 מטר כדי לבדוק את היתרונות שביציאה מאזורי הנוחות שלנו, ועובר אימוני כאב קשים של יחידות עילית בדרום קוריאה - הכול כדי לגלות כיצד אנחנו יכולים לחיות חיים ארוכים וטובים יותר.
כריס המסוורת' חי עם כאבי גב כרוניים במשך שנים. כעת, בפרק העוצמתי הזה של "חסר גבולות", הוא יוצא למסע נועז כדי להתמודד ישירות עם הכאבים האלה. יחד עם חברו ומומחה הכאב הנודע ד"ר בי.ג'יי מילר, כריס נוסע לקוריאה הדרומית, היכן שמסורת של ריפוי עתיק ומדע חדשני משתלבים באופן ייחודי. יחד, הם חוקרים את טבעו העמוק, ולעיתים קרובות הלא מובן, של הכאב: פיזי, רגשי ואפילו רוחני. אבל המבחן האולטימטיבי מחכה ב"עמק הכאב", מגרש אימונים קשוח של יחידות העילית אשר כולל אגמים קפואים, תרסיס פלפל ומכות חשמל. כשהגבול בין גוף לנפש מטשטש, כריס חייב לדחוף את עצמו אל קצה גבולות היכולת שלו. האם הוא יצליח לשנות את מערכת היחסים שלו עם הכאב, או שמא הכאב יכניע אותו קודם?