מקוטב לקוטב עם וויל סמית'
וויל סמית', בהשראת המנטור המנוח שלו, מבלה 100 ימים בהתמודדות עם אתגרים קיצוניים, ומטייל מקוטב לקוטב עם מדענים, מגלי ארצות ומומחים.
וויל סמית', בהשראת המדריך המנוח שלו, יוצא למסע בן 100 יום שכולל התמודדות עם אתגרים יוצאי דופן במטרה לחקור את השאלות הגדולות של הקיום: סקי לקוטב הדרומי, לכידת אנקונדה עצומה, הפקת ארס מטרנטולה, טיפוס הרים וצלילה מתחת לקרח בקוטב הצפוני. את המסע מקוטב לקוטב הוא יערוך יחד עם מדענים, חוקרים ומומחים מקומיים.