The Scream Team
איאן וקלייר קרלייל מתלווים אל אביהם לבית ילדותו לרגל הלווייתו של סבם, פרנק. בעיצומן של ההכנות לפסטיבל ליל כל הקדושים בעיירה, הילדים מגלים שרוחות באמת קיימות!
כשליל כל הקדושים בפתח, איאן וקלייר קרלייל מתלווים אל אביהם לבית ילדותו שבסטיפל פולס לרגל הלווייתו של סבם האהוב, פרנק. בעיצומן של הכנותיה של העיירה הקטנה לפסטיבל ליל כל הקדושים, המציין את האגדה של זכריה קול, איאן וקלייר נבהלים לגלות שרוחות באמת קיימות! גרוע מכך, הם מגלים שרוחו הזועמת של זכריה קול לא מוכנה לתת לרוחו של סבם המנוח לנוח על משכבה.