קומדיה, אנימציה
דאג פאני נקרע בין המשימה להציל "מפלצת" נכחדת מאגם לאקי דאק המזוהם לבין רצונו להזמין את פאטי מיונז לנשף בית הספר.
דאג פאני וחבריו מוצאים "מפלצת" בשם הרמן מלוויל, שחיה ביער מחוץ לעיירת מגוריהם. עד מהרה הם מגלים שהיא בעצם חברותית. אלא שחבורת אנשים רעים רוצים לתפוס אותם כי הם רוצים ללכוד את ה"מפלצת" למטרותיהם הזדוניות. בינתיים נשף בית הספר הולך ומתקרב, ודאג צריך להתחרות בגאי גרהאם תלמיד כיתה ח' יהיר, על לבה של פאטי מיונז. האם יציל דאג את ה"מפלצת" מידי הרעים ויספיק לקחת את פאטי לנשף יום האהבה?