פעולה והרפתקאות, התבגרות
מייקל מתכנן לקחת את בן דודו ליום כיף על סיפון יאכטה מפוארת, רק כדי לגלות שהיאכטה שהוא שכר היא למעשה סירת דיג רעועה. כשפיראטים של ימינו רודפים אחריהם, הנערים והקפטן נאלצים לקפוץ מהספינה, ונשארים תקועים על אי. האם הם יכולים לעבוד יחד כדי לחזור הביתה?
זוהי הרפתקה ממדרגה ראשונה עבור מייקל ובן דודו כאשר הם שוכרים יאכטה פרטית לשיט מהנה מול חופי אוסטרליה... עד שה"יאכטה" תתברר כסירת דיג מקולקלת עם גוף חלוד. כשהם מוצאים את עצמם נרדפים על ידי פיראטים של ימינו, האפשרות היחידה שלהם היא לקפוץ מהספינה עם רב החובל של האונייה. תקועים על אי ללא הנוחות של הבית, שלושת הניצולים האלה חייבים לעבוד יחד אם הם מקווים לשרוד ולהינצל.