שני אחים מתבגרים חייבים להציל את חייהם של הוריהם הממציאים לאחר שניסוי במכונת זמן משתבש והם הופכים לגרסאות צעירות יותר של עצמם.
הוריהם של אדי ומארי הם מדענים עסוקים עם מעט מאוד זמן פנוי לילדיהם. לאחר שהמציאו מכונת זמן, ההורים מגלים שבמקום לחזור אחורה בזמן, המכונה התחילה להפוך אותם לצעירים יותר מנטלית. כעת אדי ומארי חייבים לעבוד יחד כדי להחזיר את הוריהם למצב נורמלי לפני שיחזרו אחורה בגיל חזרה ל"נקודת הפוף" וייעלמו לתמיד.