המשימה שמש
במרחק תשעים מיליון מיילים מכדור הארץ, חללית זעירה בגודל של מכונית קטנה דוהרת לכיוון השמש במהירות מסחררת, חרף החום והקרינה הקיצוניים של כוכב עוצמתי וענק זה, שבו תלויים החיים על פני כדור הארץ. זוהי גשושית השמש פארקר במשימתה המדהימה של נאס"א לחקור את השמש ולאסוף מידע על סופות שמש שעלולות להיות הרות אסון לכדור הארץ.