הסיפור של ספייס אקס
הסיפור של ספייס אקס": מבט פנימה על התוכנית לקחת בני אדם למאדים, והצצה לאחת החברות המהפכניות ביותר בעולם. סרט זה, שצולם על פני שלוש שנים, לוקח אתכם למסע אל מאחורי הקלעים עם אילון מאסק והמהנדסים שלו, המכשולים העומדים בפניהם וניצחונותיהם, תוך שהם מנסים לקדם את תעשיית החלל מהר יותר מאי פעם.