אריות הים של הגלאפגוס
בלב האוקיינוס השקט שוכן ארכיפלג איים המשמש בית לאוסף ייחודי של חיות שאין דומה להם בשום מקום אחר בעולם. יחד עם הקריינות של ברנדן פרייזר, "אריות הים של הגלאפגוס" מבית Disneynature צולל אל מי האוקיינוס עם ליאו, גור אריות ים הלומד איךל להסתדר בחיים. ליאו נאלץ לעזוב את מושבתה של אימו ולחפש בית משלו.
בלב האוקיינוס השקט שוכן ארכיפלג איים קסום המשמש בית לאוסף ייחודי של חיות שאין דומה להם בשום מקום אחר בעולם. יחד עם הקריינות של ברנדן פרייזר, "אריות הים של הגלאפגוס" מבית Disneynature צולל אל מי האוקיינוס עם ליאו, גור אריות ים נאה הלומד להסתדר בחיים לצד אימו, לונה. ליאו נאלץ לעזוב את מושבתה של אימו ולחפש בית משלו, כיוון שזכרי אריות הים נלחמים על התואר "אדון החוף". מסעו המכונן של ליאו רצוף אתגרים ומלא במפגשים חדשים עם יצורים רבים ומגוונים, החל מאיגואנות ימיות ונחשי זעמן אמריקאי מזרחי, וכלה בדגי טונה זהובה ובכרישי גלאפגוס ענקיים. בבימויים של יו וילסון וקית' שולי, ובהפקתם של שולי, וילסון ורוי קונלי.