שומרי הגלאפגוס
יוצרי הסרט "אריות הים של הגלאפגוס" מזמינים את הצופה אל מאחורי הקלעים, שם הוא חוזה לא רק בהפקת הסרט אלא גם בעולם שבהשראתו הוא נוצר. הצוות של Disneynature מתעד את התנהגותם האינטימית של אריות הים ושם דגש על הסכנות המאיימות על הארכיפלג. הסרט מתמקד בקהילה של מגיני הסביבה - שומרי הגלאפגוס - הפועלים כדי להגן על המקום הקסום הזה.
הסרט "שומרי הגלאפגוס" נכנס אל מאחורי הקלעים של "אריות הים של הגלאפגוס", שם הוא מציג לא רק את הפקת הסרט אלא גם את העולם שבהשראתו הוא נוצר. חברי הצוות של Disneynature מתמודדים עם מחלת ים, חום ותנאי צלילה קשים, במהלך המסע שמגולל את סיפורו של גור אריות ים בשם לאו. הם מתעדים את ההתנהגות האינטימית של אריות הים כגורים משתובבים, כמתבגרים חובבי גלישה ולבסוף, כבוגרים הצדים טונה זהובה. אולם סכנות כלל-עולמיות מאיימות על הארכיפלג, ובהן מינים פולשים, זיהום, דיג בלתי חוקי ותופעת כאל ניניו. הסרט מתמקד בקהילה של מגיני הסביבה - שומרי האמת של הגלאפגוס - הפועלים כדי להגן על האיים. הם מסייעים בהסברה על איכות הסביבה, מנקים חופים, משקמים אלמוגים ועוזרים לילדי האזור לחוות את המקום הקסום הזה.